Skip to main content

Hi, 

 

Is het mogelijk om 2 klanten op het zelfde tijdstip te plaatsen als deze bijv. een duo PT hebben? Ik had wel gezien dat klanten financieel gekoppeld konden worden. Is het dan ook mogelijk dat er bij 1 van de 2 een credit af gaat? Zo staan de afspraken er wel bij beide klanten in namelijk. 

 

Ik hoor het wel!

 

Hi @anoukvangils

 

Dank voor je vraag! 

 

Het is zeker mogelijk om 2 klanten toe te voegen aan 1 duo PT afspraak in het afspraak rooster. Als je de activiteit aanmaakt kan je hier aangeven dat er 2 deelnemers mee mogen doen. Om dit in te stellen ga naar het afspraak rooster > instellingen (het tandwieltje rechts bovenin) > klik op activiteiten > klik op het pennetje om deze activiteit te bewerken > bij maximale capaciteit kies je dan voor max 2. 

 

Wat betreft de vraag of er maar bij 1 van de 2 een credit wordt afgetrokken, dit ligt wat ingewikkelder omdat je wel aangeeft dat de credit een bepaalde kost heeft, en deze kost wordt bij beide deelnemers afgetrokken. Wat je eventueel kan doen is dat je bij degene die niet dient te betalen handmatig een credit toevoegt zodat deze klant wel zonder problemen zich kan aanmelden en dat degene die al de credit in zijn profiel heeft (waar al betaald voor is) daar de credit wordt afgeschreven. 

 

Ik hoor het graag als hier nog vervolg vragen op zijn! 

 

Met vriendelijke groet, 

Virginia 


Hi Virginia, 

Dankjewel voor je bericht!!

Ik heb het kunnen wijzigen dus helemaal fijn. Heb bij de andere klant handmatig dus credits toegevoegd. Wel krijg ik nu van de klanten die er al in stonden in duo PT de melding dat ze niet voldoende credits hebben? Terwijl beide klanten nu voldoende credits zouden moeten hebben voor de PT? 

Ik hoor graag hoe dit mogelijk is!

 

 


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }