Skip to main content

Goedenavond,

We werken via een Sepa Badge om de automatisch incasso's te versturen naar de leden via de bank.

Nu vraag ik me het volgende af:

Ik krijg elke maand tijdens het maken van de Sepa badge dus na de onderstaande stappen:

1. maand ….
  2. Openstaand
  3. Automatisch incasso
  4. Alle items

Dan gaat het systeem “denken” en dan krijg ik na 15 seconden dit scherm in beeld:

504 Gateway Time-out

Ervaren meer sportschoolhouders dit? Het wordt zo langzamerhand een issue omdat ik dus elke maand ontzettend lang bezig ben met het aanmaken van een Sepa badges.

Ik hoor graag van jullie, bedankt!

Groet Cindy

Goedemiddag ​@Cindy van Opzeeland ,

Bedankt voor het delen van je vraag en excuses voor de ongemakken rondom het verwerken van het SEPA betand. 

Wanneer het systeem een hoge bezetting heeft, kan het soms langer duren voordat alle items geladen zijn. Dit kan in bepaalde gevallen zorgen voor een error bij het laden van hogere aantallen facturen. Bij kleinere batches zal de laadsnelheid verbeteren. Ons team werkt er actief aan om deze capaciteit te verbeteren en zo dit proces te versnellen. 

Daarnaast raden wij aan om met geautomatiseerde betalingen te werken om gemakkelijk de facturen te versturen voor de automatische incasso. Je zult een betaalfrequentie kunnen instellen of de facturen handmatig met 1 druk op de knop naar de betaalprovider zoals Mollie sturen. 

Meer hierover lees je in het artikel hieronder:

Wij doen ons best om de laadsnelheid voor het SEPA verwerkingsproces te verbeteren.

Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben horen wij het graag. Dank voor het aankaarten en voor je begrip. 

Met vriendelijke groeten, 

Isabelle

Reageer

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }