Skip to main content

Hoe kan ik per klant zien hoeveel trainingen zijn gerealiseerd?

Hoi, je kan dit zien bij

*de klant en dan bij coaching, scroll naar beneden en zie je wanneer ze zijn geweest, ik selecteer dit en kopieer het naar een excell file. Daar filter ik als ze niet zijn geweest en zie ik wanneer wel die ik overheb. 

*daarnaast kan je de klant en bij producten kijken en dan bij credits. kies op opties en daar zie je de creditgeschiedenis.

*als het goed is zie je sowieso bij de credits van de klant hoeveel credits ze over hebben van bijvoorbeeld een 10 rittenkaart.

 

Hopelijk helpt dit je op weg


Hi,

dit geeft geen antwoord op mijn vraag. Ik weet dat ik per klant kan zien wanneer ze zijn geweest of ingepland staan. Mijn vraag is of ik een overzicht kan downloaden van het totaal aantal trainingen dat mijn leden (sinds de start en/of in een bepaalde periode) hebben gedaan. Hoor graag of dit ook mogelijk is.

Bedankt alvast!


Ik heb dezelfde wens als Gert-Jan. Ik zou eenvoudig willen zien hoeveel trainingen klanten hebben geboekt. Het is niet te doen om van iedere klant steeds de credithistorie te kopiëren en te plakken naar Excel. Misschien kan dit worden toegevoegd aan de bedrijfsstatistieken?


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }