Skip to main content

is het mogelijk om het afsprakenrooster in de app te hebben zonder dat andere leden dit kunnen zien? dus enkel en persoonlijk voor mij zodat ik zie wie er komt trainen? ik gebruik nu het normale rooster en wil langzaam mijn prive trainingen overzetten naar het afsprakenrooster en wil weten of ik een tegel van het afsprakenrooster kan toevoegen zonder dat mijn huidige leden dit zien...

Hi Fox,

Aangezien er plannen zijn om het gewone rooster over te zetten naar het afsprakenrooster, is het een verstandige keuze van jou om alvast te beginnen met werken in het afsprakenrooster.

Op dit moment is de mogelijkheid om een tegel in de app alleen voor jou zichtbaar te maken niet geimplementeerd. Speciaal voor sportschoolpersoneel die afpsraken in het afsprakenrooster willen inzien, hebben wij de Coaching app ontwikkeld!

Je kunt in de systeeminstellingen onder jouw mobiele app design de afpsrakenroostertegel eruit halen, zodat jouw leden die niet meer zien. Vanaf dan kun je zelf je leden inroosteren en kijken wie er deelneemt via de Coaching app die je kunt downloaden in de App store en in de Google Play store.

 

^
Jonne

 


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }