Skip to main content

Klopt het dat het afsprakenrooster alleen op je mobiel te zien is als je hiervoor een tegel aanmaakt en niet op de laptop of ipad?

dit heeft ermee te maken dat bij mij niet iedereen de app op zijn/haar mobiel heeft….

nu wil ik van het gewone rooster overgaan naar het afsprakenrooster alleen voor mijn pt alleen als het lid dit niet ziet op zijn/haar account op de laptop, dan heeft het weinig zin natuurlijk….

 

ik gebruik namelijk alleen maar mijn mobiel en geen laptop. als klanten nu een vraag hebben over hun abonnement ga ik via internet op mijn mobiel naar mijn portaal….

Hoi!

 

Momenteel is het inderdaad nog niet mogelijk voor klanten om in de browser het afspraakrooster te openen, dit is alleen zichtbaar voor werknemers. Er zijn wel plannen om dit te maken, maar hiervoor zal nog het een en ander ontwikkeld moeten worden.

 

Voor in de tussentijd zou ik je dus willen adviseren om je klanten aan te sporen de app te downloaden. Dit verhoogt ook klantbetrokkenheid en premium gevoel van je bedrijf!


dank je wel voor je berichtje. ik heb namelijk ook wat oudere klanten die geen mobiel hebben namelijk, vandaar….


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }