Skip to main content
Antwoord

Algemene voorwaarden toevoegen

• October 1, 2025
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi,

Ik ben net gestart met virtuagym en vroeg mij af of er collega's zijn die een oplossing weten voor de volgende dingen waar ik tegenaan loop:

1 = Ik werk met kleine groepslessen van max 6 personen. Daarbij heeft iedereen een eigen vaste plek, die hij of zij kan verplaatsen of annuleren naar behoefte. Niks bijzonders dacht ik. Maar Ik mis een overzicht waarbij ik in 1 oogopslag kan zien wie in welke groep staat ingeschreven en daar ook makkelijk mensen in kan verwijderen bij opzegging of toevoegen bij nieuwe leden. Nu werk ik met het Rooster . Maar daar heb ik geen duidelijk overzicht van welke plek is bezet door een vaste inschrijving of een inhaalles. Zijn er meerdere die hier tegenaan lopen en hoe lossen jullie dit op?

2 = Ik wil mijn algemene voorwaarden toevoegen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik zie nergens een optie om een pdf up te loaden. Hebben jullie dit handmatig gedaaan of zijn daar trucjes voor misschien :). 2 pagina's tekst handmatig schrijven vind ik best veel werk. 

Groetjes Simone 

Beste antwoord door FabienneK

Hi SimFit Personal Training, 

Wat leuk dat je gebruik maakt van de community en je vragen hier stelt!

Helaas is er op dit moment nog geen overzicht waarin je direct kunt zien of een plek een vaste inschrijving of een inhaalles betreft.
Wat je wél kunt doen:

• Bij de klant zelf kun je onder boekingen zien welke reserveringen er zijn gemaakt en of er annuleringen zijn geweest.

• In het rooster kun je, door op een les te klikken, de deelnemers bekijken die daar staan ingeschreven.

Op die manier heb je dus wel inzicht in wie er aanwezig is en of er lessen zijn geannuleerd, maar een apart totaaloverzicht van vaste inschrijvingen versus inhaallessen is er helaas nog niet. Wij hopen dat andere clubs hun ervaringen hier zullen delen, zodat iedereen hiervan kan leren!

Wat betreft je tweede vraag: de algemene voorwaarden kun je toevoegen via Systeeminstellingen > Contractovereenkomsten en voorwaarden. Het is op dit moment nog niet mogelijk om een PDF te uploaden, maar je kunt de tekst uit je PDF wel kopiëren en plakken, zodat je niet alles handmatig hoeft over te typen.

Hopelijk helpt dit je verder!

Groetjes, 

Fabienne

2 reacties

• Employee
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Hi SimFit Personal Training, 

Wat leuk dat je gebruik maakt van de community en je vragen hier stelt!

Helaas is er op dit moment nog geen overzicht waarin je direct kunt zien of een plek een vaste inschrijving of een inhaalles betreft.
Wat je wél kunt doen:

• Bij de klant zelf kun je onder boekingen zien welke reserveringen er zijn gemaakt en of er annuleringen zijn geweest.

• In het rooster kun je, door op een les te klikken, de deelnemers bekijken die daar staan ingeschreven.

Op die manier heb je dus wel inzicht in wie er aanwezig is en of er lessen zijn geannuleerd, maar een apart totaaloverzicht van vaste inschrijvingen versus inhaallessen is er helaas nog niet. Wij hopen dat andere clubs hun ervaringen hier zullen delen, zodat iedereen hiervan kan leren!

Wat betreft je tweede vraag: de algemene voorwaarden kun je toevoegen via Systeeminstellingen > Contractovereenkomsten en voorwaarden. Het is op dit moment nog niet mogelijk om een PDF te uploaden, maar je kunt de tekst uit je PDF wel kopiëren en plakken, zodat je niet alles handmatig hoeft over te typen.

Hopelijk helpt dit je verder!

Groetjes, 

Fabienne

Forum|alt.badge.img+2
  • Hero
  • October 5, 2025

Ikzelf heb in een excel file gezet wie vaste dag en tijd heeft. 

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }