Skip to main content

Goededag,

Ik ben nieuw hier bij virtuagym en lekker bezig met de onboarding. Nu ben ik alleen opzoek naar een manier om de Apple agenda te synchroniseren maar die werkt niet helemaal of ik kan de optie niet vinden waar jullie het over hebben in de support sectie. Onderstaande aanwijzingen werken dus niet voor mij.

 

Verbind de Virtuagym app met de Apple Agenda App

Let op: je hebt versie 9.4 van de app nodig om dit in te kunnen stellen

Verberg inhoud

  1. Log in in de Virtuagym app
  2. Ga naar 'Ik' (rechtsonder in de hoek)
  3. Ga naar Instellingen (tandwiel icoon in de rechterbovenhoek)
  4. Ga naar Apparaten & Connecties
  5. Connecties Activeer de Apple Agenda-app

Hi Killian,

Allereerst: wat leuk dat je de community gebruikt!
Ik kan begrijpen dat als je nieuw bent met het systeem en de apps het niet altijd direct lukt, maar we helpen je natuurlijk graag.Je geeft aan dat de aanwijzingen die in ons artikel worden vermeldt niet werken. Soms is het nodig om de toestemming om de Apple Agenda te synchroniseren niet alleen in de Virtuagym app aan te zetten, maar ook in de systeeminstellingen van jouw apparaat. Heb je daar al eens naar gekeken?

Ook is het belangrijk om de app up-to-date te houden, dus check ook vooral even of er misschien een update gedaan moet worden voor de app. Aangezien je aangeeft dat je nog in de onboarding zit, is het wellicht ook handig om dit aan jouw onboarding consultant te vragen. Zij kunnen jou vast ook heel goed helpen.

Fijne dag!


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }