Skip to main content

Ik ben nieuw op het platform van Virtuagym. Ik heb mijn eerste klant toegevoegd en haar gekoppeld aan een lidmaatschap voor een jaar. Dit lidmaatschap loopt via automatische betaling via mollie. Aangezien er momenteel nog geen betaalgegevens inzitten van de klant, heb ik de pro forma factuur verstuurd via mail. Klopt het dat op deze manier haar betaalgegevens zullen worden opgeslaan en vervolgens de volgende betalingen automatisch zullen verlopen? Of zie ik dit verkeerd? 

Hi @Lorenzo.d 

Leuk dat je de community hebt gevonden en dat het gelukt is om je eerste lidmaatschap toe te wijzen! 🥳
Als de betaalwijze van het contract is ingesteld op automatische incasso, worden toekomstige facturen aangemaakt met deze betaalwijze. Echter, neemt het systeem niet zomaar bankgegevens over. 
Je kan haar het beste vragen de bankgegevens in te vullen via de app, zelf de bankgegevens met haar invullen of, als ze het geld handmatig overmaakt, de gegevens uit de overschrijving in haar profiel kopiëren. Zodra de bankgegevens zijn toegevoegd, kan er geïncasseerd worden.


Hi @Lorenzo.d 

Leuk dat je de community hebt gevonden en dat het gelukt is om je eerste lidmaatschap toe te wijzen! 🥳
Als de betaalwijze van het contract is ingesteld op automatische incasso, worden toekomstige facturen aangemaakt met deze betaalwijze. Echter, neemt het systeem niet zomaar bankgegevens over. 
Je kan haar het beste vragen de bankgegevens in te vullen via de app, zelf de bankgegevens met haar invullen of, als ze het geld handmatig overmaakt, de gegevens uit de overschrijving in haar profiel kopiëren. Zodra de bankgegevens zijn toegevoegd, kan er geïncasseerd worden.

Bedankt voor je reactie! Waar in de app (klant) kan ze dit terugvinden? Zodanig dat haar dit kan uitleggen. 


Hi @Lorenzo.d 
Geen probleem 🙂

In de app ga je > ik > facturen > klik op het potloodje rechts > pas de gegevens aan > opslaan. Hiermee kunnen de bankgegevens worden aangepast.


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }