Graag wil ik weten of en of wanneer er een mogelijkheid is om de prijzen van artikelen in de kassa en of de webshop in bulk gewijzigd kunnen worden. Voor zo ver ik weet moet dat nu per artikel gebeuren en bij veel supplementen is dit best een hoop werk. Als je bv een exel kan verwerken als bestand zou dit een hele hoop werk schelen en minder kans op fouten.
Of ben ik de enige met dit probleem?
Beste antwoord door Annika
Hallo Erik 👋
De producten in de Virtuagym kassa en webshop zijn echt individuele items die niet aan elkaar gekoppeld zijn en helaas ook niet in bulk ingevoerd of aangepast kunnen worden.
Wanneer ik zelf klusjes als dit moet doen maak ik altijd gebruik van de optie om met ctrl+klik alles in meerdere tabbladen te openen en zo gemakkelijk de benodigde aanpassingen te doen. En natuurlijk met een leuk muziekje erbij 😉
Hopelijk gaat het zo alsnog lukken!
Â
Â
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
De producten in de Virtuagym kassa en webshop zijn echt individuele items die niet aan elkaar gekoppeld zijn en helaas ook niet in bulk ingevoerd of aangepast kunnen worden.
Wanneer ik zelf klusjes als dit moet doen maak ik altijd gebruik van de optie om met ctrl+klik alles in meerdere tabbladen te openen en zo gemakkelijk de benodigde aanpassingen te doen. En natuurlijk met een leuk muziekje erbij 😉
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.