Skip to main content

Helaas zal binnenkort de creditgeschiedenis voor alle leden te zien zijn. Ik ben hier behoorlijk op tegen dat dit gaat gebeuren. Waarom zul je denken? Het komt namelijk voor dat als iemand een 10 rittenkaart koopt met een geldigheid van 3 maanden en altijd standaard op de maandag komt voor een groepsles, dat wegens de Pinksteren en Pasen, de credits met twee weken wordt verlengd. Dit doe ik handmatig en ziet de klant niet. Straks dus wel! Of bij een opschorting dat ik alle credits eruit haal waar de persoon geen recht op hebt en als ze eerder terugkomen van een opschorting, ik de resterende credits toevoeg. dit kan enorm verwarrend worden voor klanten die hierin gaan kijken. Ik hoop dan ook echt dat het straks mogelijk is om deze optie uit te laten. geeft alleen maar gezeur. nu kunnen ze ook zien hoeveel credits ze hebben en kunnen ze zien welke boekingen ze hebben geannuleerd….ik begrijp totaal niet de meerwaarde hiervan en de tijd die jullie hierin hebben gestoken om dit te realiseren. Als de webshop nu eens een keer goed zou functioneren en hieraan tijd wordt besteed ipv deze nonsens...

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }