Skip to main content

Hoi Virtuagym Team,

Ik heb een vraag over het werken met credits in combinatie met de agenda. Wij bieden lidmaatschappen aan die elke 4 weken worden betaald, waarbij klanten bijvoorbeeld 1x per week personal training krijgen. Ik wil voor deze klanten hun vaste momenten enkele maanden vooruit in de agenda plannen. Echter, ik krijg soms de melding (zie bijlage) dat de klant niet genoeg credits heeft, terwijl de credits automatisch worden toegekend bij het lidmaatschap.

Daarnaast willen we onze onbemande fitnessleden ook toegang geven tot de afspraakagenda, zodat zij bijvoorbeeld met 1 credit een uur kunnen reserveren. Hoe kunnen we dit zo instellen dat beide situaties soepel werken en klanten eenvoudig hun afspraken kunnen maken of laten inplannen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Hi ​@SevenHealthClub,

Bedankt voor je vraag op onze Community.

Wanneer je iemand ver vooruit wil plannen, is dat alleen mogelijk wanneer een lid hier voldoende credits voor heeft. Als de credits dus niet in één keer worden uitgegeven, maar bijvoorbeeld eens per 4 weken, zullen de leden niet verder vooruit gepland kunnen worden dan het aantal credits dat ze op het moment van boeken hebben. Als je een lid verder vooruit zou willen plannen, zul je er in dit geval voor moeten zorgen dat de credits eerder worden toegewezen. 

Voor je tweede vraag hebben we een artikel op onze Community, het artikel vind je hier. In dit artikel lees je terug welke functies je moet instellen, zodat leden zelf lessen kunnen inplannen.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn, hoor ik het graag!

Reageer

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }