Vraag

Credits eerder op door 5e week in de maand. hoe verhelp ik dit?

  • 1 April 2024
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Badge

In onze gym. gebruiken we abonnementen waarbij je elke maand b.v. 4 credits in de week gestort krijgt op je account. (als Jantje bijvoorbeeld 1 keer per week traint)

Als een maand een keer net zo uitkomt dat Jantje 5x komt trainen omdat de maandag net in een 5e week valt van betreffende maand. dan heeft Jantje geen credit om te trainen.

 

Hoe kan dit opgelost worden?

Abonnementen/credits mogen volgens mij niet ‘opvolgen’ als de credits op zijn las ik ergens hier op het forum. Hoe moet het dan in deze situatie?


1 reactie

Hi!

 

Dat is een goede vraag.

 

Ik zie dat jullie momenteel gebruik maken van maandelijkse lidmaatschappen. Helaas is het niet mogelijk om dit probleem te voorkomen met maandelijkse lidmaatschappen.

 

Een alternatief om dit aan te pakken, is om over te stappen naar lidmaatschappen van 4 weken, waarbij de credits per week of per 4 weken worden toegevoegd. Op deze manier kan de klant er zeker van zijn dat zij het juiste aantal credits per week ontvangen.

 

Let wel op! Zodra leden eenmaal gebruik maken van het lidmaatschap, kunnen de credits (inclusief de uitgiftedatum) binnen dit lidmaatschap niet meer worden aangepast. Om de credits aan te passen, moet er een nieuw lidmaatschap worden aangemaakt en toegewezen aan de klant.

 

Mocht je nog verdere vragen hebben hierover, aarzel dan niet om contact op te nemen!

Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }