Hi,
Dankjewel voor je bericht op onze community.
Het is helaas niet mogelijk om dit binnen 1 activiteit in het rooster te realiseren. Er kunnen wel meerdere credits gekoppeld worden aan een activiteit, maar dit kan niet uitsluiten dat er maximaal 1 plek is voor een personal training klant en 3 plekken voor onbemande fitness.
Het beste wat je hierin kan doen is dat je voor beide lessen een aparte activiteit aanmaakt in het rooster. Aan deze activiteiten moet een personeelslid gekoppeld worden, anders kunnen leden de les niet boeken. Hiervoor kan je bijvoorbeeld een extra personeelslid aanmaken en de activiteit voor de onbemande uren koppelen aan dit personeelslid. Vergeet dan niet om de beschikbaarheid hiervan aan te maken in het afspraken rooster.
Je kan de onbemande fitness erin zetten als groepslessen. Hierin kan je per uur aangeven wanneer deze activiteit boekbaar is voor je leden. Deze activiteit kan ook herhaaldelijk worden ingepland, zodat je dit in 1 keer kan invullen voor een langere periode. Ik kan hierin aanraden om deze dan op maximaal 3 personen te zetten, zodat er altijd ruimte is voor een personal training klant die tegelijk kan trainen.
Ik hoop je hiermee te hebben geholpen. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.
Fijne dag verder!
Met vriendelijke groet,
Tamara