Skip to main content

Onze klanten starten meestal aan het begin van de maand. Als voorbeeld neem ik even 1 september.

Dit is op een donderdag. We hebben de credits zo ingesteld dat ze elke zondag een nieuwe credit krijgen voor de komende week.

Echter sport deze klant altijd  1x per week op vrijdag, wat betekend dat hij gelijk een credit tekort komt.

Helaas kunnen we in de lidmaatschappen het uitgeven van de credits niet aanpassen (ja dat kan wel, maar dan moeten alle lopende contracten stop gezet worden, dat is geen optie) dus nu twijfel ik even wat handig is om te doen. 

Wat doen jullie in dit geval? Geven jullie bij de start een extra gratis credit of lossen jullie dit anders op? ik hoor graag jullie ervaringen.

Hi Mariska,

Het is inderdaad niet mogelijk om de credits van lopende lidmaatschappen aan te passen. Dit is toevallig wel een ‘idee’ op onze community. Je kunt hier eventueel op stemmen:

 

Als het echt geen mogelijkheid is om alle lidmaatschappen stop te zetten, dan lijkt mij het inderdaad de beste optie om bij start een gratis credit uit te geven. 

 

Ik ben wel benieuwd of er nog andere clubs zijn die goede ideeën hebben! 


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }