Skip to main content

ik ben wel benieuwd naar de Neo Health weegschaal ...is er iemand die die in de gym heeft staan??

en waar kan ik 1 kopen ??

 

sportieve groet 

Hoi Bart,

 

Leuk dat je nieuwsgierig bent naar de weegschaal, daar kun je zeker een hoop waardevolle info uithalen.
Ik kan je in ieder geval vertellen waar je meer informatie en de link naar de bestelwebsite kunt vinden, namelijk hier.

 

De andere leden in de community kunnen je het beste helpen om hun real-life ervaringen met de weegschaal te delen 😊 Verdere vragen erover kun je natuurlijk ook altijd gewoon bij ons stellen!


Kan ik deze weegschaal ook makkelijk gebruiken vanuit het professionele account voor al mijn klanten, of koppeld hij alleen aan 1 klant account?


@Raymond  Een hele terechte vraag!

De weegschaal kun je bij ieder van je klanten gemakkelijk opnieuw koppelen aan diens app zodat de gegevens van die klant naar het juiste account word doorgezet.


Hoe koppel je de Onyx weegschaal?

  1. Allereerst moet je ervoor zorgen dat je NEO health-apparaten zichtbaar zijn op de apps van je klanten. Dit doe je door door je "gekoppelde apparaten van NEO health aan te vinken bij je Systeeminstellingen onder Module instellingen.
  2. In de Virtuagym Fitness app van uw klanten kun je onder, Ik, via instellingen het knopje Apparaten & Connecties vinden. Zodra je deze module hebt geopend, vink je het vakje "NEO Health apparaten" aan. Nu krijg je een melding dat de app opzoek is naar apparaten.
    Belangrijk: Hiervoor moet je Bluethooth inschakelen en ook de NEO Health activity monitor en weegschaal. Houd er ook rekening mee dat het NEO Health-apparaat niet via de Bluetooth-instellingen van de telefoon is gekoppeld, maar alleen via de app.
  3. Zodra dit is gedaan, zal je app apparten vinden als deze zich in de directe omgeving bevinden.

 


Het koppelen is erg makkelijk. Je kunt leden zelf de weegschaal laten koppelen aan hun account, want dat gaat volledig via de app.

Wanneer je dat de eerste keer gedaan hebt hoef je alleen op de weegschaal te gaan staan en op de knop “nu meten” te drukken en op de weegschaal te gaan staan. De resultaten worden dan direct naar de app gestuurd.

De lichaamscompositiemetingen zijn echter waardeloos. Het gemeten vetpercentage kan van de een op andere dag meer dan 10% verschillen en komt ook niet in de buurt van realistische waarden. Een van mijn collega's die onlangs meegedaan heeft aan een men's physique competitie (en dus zeker onder de 10% zit) kwam uit op 24% lichaamsvet.


@Raymond Ja je kan de weegschaal koppelen aan de coachingsapp zodat jij niet bij elke klant de weegschaal hoeft te koppelen aan de tel van de klanten. Alle klanten kan je wegen en registreren vanuit jouw coachingsapp.

De weegschaal is best makkelijk in gebruik. Het nadeel is wel dat hij niet de gegevens meet van het volledig lichaam alleen maar tot de buik.

Gr Diredj Beyond Fighting.


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }