Skip to main content

Hoi allemaal,

 

Heeft iemand een goede manier om een FAQ (veelgestelde vragen) in de app te tonen?

Een tegel lijkt ons een mooie oplossing hiervoor.
Wij zouden dit voor onze klanten willen, dus hoeft het niet op de website maar liever in de app.
(De website is vooral bedoeld om leads te generen).

 

Gr Roy

Gamerensport

Hi Roy,

 

Wat een slim idee om ook direct in jullie app daarnaar te verwijzen! :nerd:


Ik ben heel benieuwd om te horen wat voor soort veel voorkomende vragen jullie graag zouden willen delen met de leden. Gaat dit om specifieke vragen over jullie club? Of om vragen met betrekking tot Virtuagym in het algemeen?

In het geval van het tweede zou ik heel benieuwd zijn wat bij jullie de meestvoorkomende vragen zijn. Ik kan dan wellicht eens kijken naar de mogelijkheden om hiervoor een artikel in onze eigen helpdesk voor aan te maken, waar jullie en andere clubs dan naar zouden kunnen verwijzen.

Voor vragen over specifiek jullie eigen club zou je misschien kunnen kijken naar de mogelijkheden om een verborgen pagina op jullie site te maken, die dus alleen te bezoeken is met een link die je dan achter een eigen apptegel plakt.

Ik hoor graag hoe je dit zelf het liefste zou zien :relaxed:


Fantastisch idee dit en het zou super zijn als er idd een kopje zou kunnen komen met FAQ. Ik heb nu zelf in de community een bericht gezet met de FAQ, maar mensen zijn toch vaak gebaat bij nog meer gemak en dat het nog duidelijker wordt.

Zelf heb ik geen vragen over virtuagym ontvangen omdat het systeem zichzelf wel uitwijst. 


Het gaat om vragen over onze club. Denk aan vragen over lidmaatschappen…begeleidingsmogelijkheden...enz.

 

Het mooiste lijkt ons dan een FAQ tegel in de app, omdat dit inderdaad voor het meeste gemak zorgt voor de eindgebruiker. 

 

Een verborgen pagina is op zich een goede (tussen)oplossing. 

Thanks!

 

Gr Roy

Gamerensport

 


@MarkM @roytibboel  Ik heb dit gelijk even met onze product designer @bram overlegd en hij heeft mij dit logo doorgestuurd (zie bijlage). We bekijken ook nog even andere varianten, maar dat komt iets later :blush:

 

Aangezien een FAQ voor iedereen iets anders kan betekenen is een verborgen pagina achter een tegel met een ‘vraagteken’ logo zeker een mooie oplossing! Deze kan je natuurlijk zelf aanmaken  :muscle:

 


Hoi Jeroen,

Klopt het dat de bijlage niet geopend kan worden?
Fijn dat jullie het oppakken.
Thanks!

Gr Roy


Hoi Jeroen,

Klopt het dat de bijlage niet geopend kan worden?
Fijn dat jullie het oppakken.
Thanks!

Gr Roy

 

Klopt @roytibboel! Moest blijkbaar in een Zip file, zo leer ik ook weer wat bij :joy: 


Hey Jeroen,

 

Ik kan hem nog steeds niet openen, weet niet of dat aan mij(n computer) ligt, of dat anderen dit ook hebben?

 

Gr Roy


Hey Jeroen,

 

Ik kan hem nog steeds niet openen, weet niet of dat aan mij(n computer) ligt, of dat anderen dit ook hebben?

 

Gr Roy

Mijn collega’s kunnen de zip file wel openen, dus misschien ligt het aan de beveiliging op je computer. Ik heb je de Zip file per mail verstuurd. Als andere mensen deze ook niet kunnen openen hoor ik het graag!


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }