Skip to main content

Hi!

Hopelijk gaat alles goed met je. De reden dat ik dit artikel maak, is omdat wij via de support recentelijk vaker deze vraag krijgen: hoe maak ik een export van mijn leden? Dit is inderdaad ietwat veranderd t.o.v. hoe je dit mogelijk gewend was:

Ga naar Klanten > Klik op de gewenste filters (indien gewenst) > Klik op de selectieknop > Er verschijnt nu een Export-knop onder in jouw scherm. Als je hier op klikt, dan zal je de mogelijkheid krijgen om een .csv of een Excel-bestand te versturen naar jouw e-mailadres.

Verschijnt de Export-knop niet bij jou? Dan ligt dit aan jouw bevoegdheden. Je dient minimaal de Club Manager bevoegdheid te hebben om deze actie uit te mogen voeren.

Welke informatie kan je zoal uit de export halen?:

  • Telefoonnummers
  • E-mailadressen
  • Woonplaatsen
  • Lidmaatschappen (wanneer je deze hebt gefilterd)
  • Welke leden een korting hebben (bij een lidmaatschap)
  • En nog veel meer informatie die in het klantprofiel van het lid staat

Was je eigenlijk op zoek naar een manier om een nieuwsbrief te sturen naar jouw leden? Kijk dan ook eens naar deze vraag: 

We horen het graag als we eventuele aanvullende vragen kunnen beantwoorden.

@Rick  HET LUKT ALLEEN OM TE EXPORTEREN ALS JE ACTIEF EN ALLE LIDMAATSCHAPPEN SELECTEERT. HIER KWAM IK TOEVALLIG ACHTER TOEN IK HIER KEEK OP DE COMMUNITY OMDAT ALLEEN ”ACTIEF” AANZETTEN HET NIET DOET….#JUST2HELP


Hi @Fox 

Dank voor jouw  bericht. 

In principe staat Actief altijd geactiveerd als standaard en het meenemen van lidmaatschappen zou geen vereiste moeten zijn, omdat leden in jouw bestand niet verplicht een lidmaatschap toegewezen zouden moeten krijgen. Kan je mogelijk een screenshot maken of een korte video, waarbij wij kunnen zien wat er misging?

We horen het graag.

Fijne dag!


@Rick ik kreeg gisteren de e-mails binnen van de export van donderdagavond. Dit was de export van alleen de actieve leden. Ik kreeg wel donderdagavond de e-mail binnen van een export van actieve en lidmaatschappen aangevinkt binnen. 


Hi @Fox 

Dank voor jouw bericht.

Dit zou normaal niet zo lang moeten duren, maar er zijn gevallen bekend waarbij het heel af en toe wél iets langer kan duren. Dit is bijvoorbeeld als het systeem meer belasting heeft. Mocht je dit toch net even te vaak merken, dan hoor ik dat heel graag en dan geven we de feedback intern door!


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }