Skip to main content

Ik wil een aantal mensen een gastles laten geven. Nu heb ik deze mensen toegevoegd als personeel, maar ik krijg het niet voor elkaar om ze als instructeur in het rooster geplaatst te krijgen. Ik blijf alleen mijn eigen naam zien bij instructeurs. Ik kan op de helpdesk hier ook alleen vinden hoe je personeel toevoegt en hoe je instructeurs koppelt aan een activiteit. Maar hoe maak ik personeel zichtbaar als instructeur?

En wat is het verschil tussen coach en instructeur? Of is dat hetzelfde?

mvg

Hi!

Dank je wel voor je bericht.

Ik zie dat je nieuw personeel hebt toegevoegd, maar dat hun profiel nog niet actief is. Voor je hen als instructeur kan toevoegen aan een roosteractiviteit, moet eerst hun profiel worden geactiveerd. Dit kunnen ze doen als jij ze een uitnodiging stuurt (dit staat in het personeelsprofiel bij "gebruikersprofiel”).

Als het gaat om het afsprakenrooster, dan moet je de activiteit nog aanzetten. Dit kan in het afsprakenrooster via instellingen (tandwieltje rechtsboven) > personeel > klik op het potloodje achter het personeelslid en pas aan welke afspraken er te boeken zijn bij deze persoon.

Ik hoop dat je er zo uitkomt. Als je nog vragen hebt, laat het dan vooral weten!


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }