Skip to main content

Hoi! 

Graag zouden wij de mogelijkheid zien om een klant met een betalingsachterstand via het systeem een betalingsherinnering email MET een Idealverzoek voor de openstaande factuur te kunnen versturen. 

Hoii!

Kijk, dit zijn nog eens leuke ideeën. Zo leuk zelfs dat ik bij het lezen niet kan wachten om je te vertellen dat dit in het systeem al lang mogelijk is! 😀

 

Dat doe je als volgt:    

Door in het financiële overzicht te filteren op je openstaande facturen kun je vervolgens de gewenste facturen selecteren. Daarna kun je via ‘opties’ kiezen voor ‘e-mail met betaallink’, waardoor er direct een betaalverzoek naar de klant verzonden wordt!

 

Je kunt ook bij een individuele factuur de betaalmethode aanpassen naar iDEAL en zo een betaalverzoek verzenden.
 

 

 

Benieuwd naar het bericht dat in zo'n geval door het systeem verzonden wordt?

Via systeeminstellingen, vind je bij e-mailsjablonen de e-mail genaamd “Email met betaallink”, waar je deze eventueel naar eigen wens kunt aanpassen.

Ik hoop dat dit al meteen de oplossing is waar je naar op zoek bent.😉

 

P.s. Ik heb je idee even omgezet naar een vraag.


hoi! 

Bedankt voor je antwoord, helaas niet wat we zoeken. Graag zien de mogelijkheid om alle klanten met betalingsachterstand een email herinnering inclusief een betaallink (Ideal) te sturen. Nu moeten we de klanten 2 keer een email sturen, 1 met betaallink en 1 met de email herinnering text.

Als hiervoor een andere manier is horen we die heel graag,

 

alvast bedankt


Hi SHK!

Zou het wellicht een optie voor jullie kunnen zijn om de tekst in de e-mail met betaallink aan te passen, zodat deze tekst ook het bericht van een herinnering reflecteert? Op die manier kun je meerdere facturen van verschillende klanten tegelijk selecteren en kiezen voor de optie ‘e-mail met betaallink’.

Ik hoop dat dit voor jullie kan helpen!

 


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }