Skip to main content

Klant heeft twee keer de automatische incasso gestorneerd, en inmiddels per bankoverschrijving de betaling gedaan. Hoe kunnen we dit goed en volledig verwerken in het systeem?

  • betaling bankoverschrijving kiezen
  • (terug)betalingen verwijderen: welke precies?

Hi @gert-jan westerhout 

Dank voor jouw bericht.

Het is belangrijk om de betaling/stornering rondom Mollie goed te verwerken. Dit betekent dat de factuur niet meer in behandeling moet zijn bij Mollie, zodat je de betaling inderdaad kan markeren via de gewenste betaalmethode. Als de factuur op betaald staat, zou deze normaal gesproken niet opnieuw opgepakt worden door Mollie, tenzij er nog storneringen plaatsvinden. Zie ook: 

We horen graag of dit geholpen heeft. Kom je er alsnog niet uit? Deel via de support het lid met ons, dan kunnen we meekijken (020-7165216 of support@virtuagym.com)


Hoi Rick,

 

dank voor je reactie. Als ik het goed begrijp, is de oplossing om de factuur te crediteren, maar dit klinkt vreemd. De factuur is juist, alleen de betaling heeft niet online maar via overschrijving plaats gevonden. Als ik de factuur crediteer, waaraan wordt dan de overschrijving gekoppeld?

 


Hi Gert-Jan,

Het artikel beschrijft hoe je een factuur crediteert, maar wat ik eigenlijk met het artikel wilde aanhalen, is hoe je ervoor zorgt dat een factuur niet per ongeluk alsnog op “Openstaand” komt te staan en daardoor opnieuw geïncasseerd wordt door Mollie. Het lid heeft namelijk al een overboeking gedaan.

Als de factuur nu op “Openstaand” staat, dan kan je de factuur “gewoon” verwerken met een betaling via “Bankoverschrijving” en dan zal deze op “Betaald” komen te staan. 


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }