Skip to main content

Hi community :wave: ,

 

Ik ben benieuwd of het mogelijk is om de agenda afspraken die in de Virtuagym app staan ook te synchroniseren met klanten hun eigen telefoon. Dus zowel de Google als Apple agenda. 

 

Ik hoor het wel!  :blush:

Hi Brad!

 

Die mogelijkheid is er! :ok_hand: Zodra je een les hebt geboekt, voeg je de les toe aan je Google of Apple Agenda. Je krijgt een herinnering van je agenda zodat je de les niet vergeet!

 

Bekijk de inhoud voor de Apple of Google connectie hieronder:

 

Verbind de Virtuagym app met de Apple Agenda App

Let op: je hebt versie 9.4 van de app nodig om dit in te kunnen stellen

  1. Log in in de Virtuagym app
  2. Ga naar 'Ik' (rechtsonder in de hoek)
  3. Ga naar Instellingen (tandwiel icoon in de rechterbovenhoek)
  4. Ga naar Apparaten & Connecties
  5. Connecties Activeer de Apple Agenda-app

 

Activiteiten toevoegen aan uw Google Agenda

  1. Log in op de computer met je Virtuagym account.

  2. Ga naar Accountinstellingen

  3. Ga naar Email opties

  4. Schakel 'Bevestiging voor boeken van een les' in

 

Wanneer je nu een les boekt, ontvang je een bevestiging in jouw inbox. Wanneer je de e-mail opent, klik je op 'Toevoegen aan agenda' > klik je op 'Opslaan'. De activiteit wordt nu aan je agenda toegevoegd.

 

 

:grey_exclamation:Let op: De sportfaciliteit moet de notificatie voor bevestiging na boeken aan hebben staan anders ontvang je geen bevestigingsmail.

  1. Ga naar Systeeminstellingen

  2. Ga naar Engage - Notificaties

  3. Selecteer het juiste rooster

  4. :ballot_box_with_check: Stuur klant bevestiging na boeken of afmelden

  5. Vergeet niet op opslaan te klikken!

 

 

 :blue_circle: Virtuagym app pushed informatie naar jouw telefoon en niet andersom. Eenrichtingsverkeer dus! :no_entry:

 


Deze functies zijn wel alleen voor de klant toch als ik het goed lees? 

Als training kan is er geen koppeling die gemaakt kan worden met google agenda of apple agenda? 


@Jonas Follmi 

Deze functies zijn wel alleen voor de klant toch als ik het goed lees? 

Als training kan is er geen koppeling die gemaakt kan worden met google agenda of apple agenda? 

Dit is op dit moment mogelijk net iets handiger voor de einddebruiker. Vooral met Google Calendar, omdat je dan elke activiteit vanuit de boekingsbevestiging dient te importeren naar jouw Calendar. Met Apple zou dit wel iets meer gesynchroniseerd moeten zijn, qua automatisering.

@bram Staan er op dit moment nog handige vernieuwingen op de planning m.b.t. het rooster en dan specifiek richting het synchroniseren, waar wij Jonas mogelijk meer over kunnen vertellen?


Bedankt voor je reactie.  

Ik zie dat ik training heb geschreven. Maar ik bedoelde trainer. Dus of er een output is/gemaakt kan worden voor onze trainers (en mijzelf) om te koppelen zodat we makkelijker overzicht kunnen houden. 😊🙏🏻


Goedendag, 

Weten jullie al meer of deze toepassing binnenkort gaat komen? Dit zou erg waardevol zijn en een mooie aanvulling. 


 

Goedendag, 

Weten jullie al meer of deze toepassing binnenkort gaat komen? Dit zou erg waardevol zijn en een mooie aanvulling. 

@Jonas Follmi Super goede feedback! Het is nu lastig aan te geven of dit binnenkort gaat komen. Dat hangt erg af van hoe graag mensen dit willen hebben.

 

We gaan binnen 2 weken live met onze ‘Ideeën’ pagina waar je deze feedback kan achterlaten. Dan kunnen andere mensen hier op stemmen en weten wij of dit breed gedragen is 🙂. Ons product team gaat er dan ook naar kijken en zal beoordelen of het binnen de visie past. Zou heel goed kunnen ;)  


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }