Hi community ,
Ik ben benieuwd of het mogelijk is om de agenda afspraken die in de Virtuagym app staan ook te synchroniseren met klanten hun eigen telefoon. Dus zowel de Google als Apple agenda.
Ik hoor het wel!
Hi community ,
Ik ben benieuwd of het mogelijk is om de agenda afspraken die in de Virtuagym app staan ook te synchroniseren met klanten hun eigen telefoon. Dus zowel de Google als Apple agenda.
Ik hoor het wel!
Hi Brad!
Die mogelijkheid is er! Zodra je een les hebt geboekt, voeg je de les toe aan je Google of Apple Agenda. Je krijgt een herinnering van je agenda zodat je de les niet vergeet!
Bekijk de inhoud voor de Apple of Google connectie hieronder:
Let op: je hebt versie 9.4 van de app nodig om dit in te kunnen stellen
Virtuagym app pushed informatie naar jouw telefoon en niet andersom. Eenrichtingsverkeer dus!
Deze functies zijn wel alleen voor de klant toch als ik het goed lees?
Als training kan is er geen koppeling die gemaakt kan worden met google agenda of apple agenda?
Deze functies zijn wel alleen voor de klant toch als ik het goed lees?
Als training kan is er geen koppeling die gemaakt kan worden met google agenda of apple agenda?
Dit is op dit moment mogelijk net iets handiger voor de einddebruiker. Vooral met Google Calendar, omdat je dan elke activiteit vanuit de boekingsbevestiging dient te importeren naar jouw Calendar. Met Apple zou dit wel iets meer gesynchroniseerd moeten zijn, qua automatisering.
Bedankt voor je reactie.
Ik zie dat ik training heb geschreven. Maar ik bedoelde trainer. Dus of er een output is/gemaakt kan worden voor onze trainers (en mijzelf) om te koppelen zodat we makkelijker overzicht kunnen houden.
Goedendag,
Weten jullie al meer of deze toepassing binnenkort gaat komen? Dit zou erg waardevol zijn en een mooie aanvulling.
Goedendag,
Weten jullie al meer of deze toepassing binnenkort gaat komen? Dit zou erg waardevol zijn en een mooie aanvulling.
We gaan binnen 2 weken live met onze ‘Ideeën’ pagina waar je deze feedback kan achterlaten. Dan kunnen andere mensen hier op stemmen en weten wij of dit breed gedragen is . Ons product team gaat er dan ook naar kijken en zal beoordelen of het binnen de visie past. Zou heel goed kunnen ;)
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.