Vraag

kan een klant een les boeken ondanks de opschorting?

  • 26 March 2024
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Inspiring
  • 61 reacties

Ik heb een klant waarvan het abonnement is opgeschort. Nu zie ik dat ze zich op de wachtlijst heeft geplaatst echter is het abonnement nog steeds opgeschort. In principe zou ze dan niet op de wachtlijst kunnen , dat ten eerste. Mijn vraag is of ze dan ook kan inplannen ondanks haar opschorting?

 


4 reacties

Reputatie 1

Dank voor je vraag!

 

Goed om te weten; bij een pauzering blijven de credits van een klant wel uitgekeerd worden. Zoals altijd hebben deze een geldigheid zoals ingesteld in het lidmaatschap. Dit doen we zo, zodat de creditbalans op het moment van aflopen van de pauze, direct actief is en ze weer kan boeken. Oude credits zijn tegen die tijd weer verlopen, dus zou de klant op de juiste hoeveelheid uit moeten komen bij herstart.

 

Als je echt wil voorkomen dat gepauzeerde klanten naar je lessen komen, zou je kunnen overwegen een check-in oplossing te installeren, waarbij het poortje/de deur niet opengaat wanneer het contract van de klant niet actief is.

 

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Bij vragen hoor ik het graag!

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Dus ze kunnen altijd online wel inplannen ondanks de pauzering? 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo  @collinvdijk 

wat je aangeeft : Dit doen we zo, zodat de creditbalans op het moment van aflopen van de pauze, direct actief is en ze weer kan boeken. Oude credits zijn tegen die tijd weer verlopen, dus zou de klant op de juiste hoeveelheid uit moeten komen bij herstart.

 

is niet van toepassing als er 52 credits in 1 keer worden uitgegeven voor een heel jaar;)

Reputatie 1

Hi! Inderdaad is dat hoe de setting is gebouwd. Credits blijven actief, ook tijdens een pauze.

 

Met check-in controle zoals een poortje kun je leden wel weigeren als ze geen actief contract hebben. Hoe je hiermee werkt, lees je hier: 

 

Mocht je graag zien dat credits ook inactief worden tijdens een pauze, maak hier dan gerust een ‘idee’ topic voor aan :)

Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }