Skip to main content

Ik moet steeds opnieuw alle vinkjes aanzetten bij het afspraakrooster om alle afspraken te zien. Dat is met het inplannen wel vervelend als je standaard wil werken met alle roosters en activiteiten.

 

Kan Virtuagym ook de laatste optie onthouden? Wij gebruiken ‘Overige’ afspraak ook voor eigen administratie in te plannen (dit wisselt qua tijd per keer, dus vaste activiteit is geen optie). Die staat altijd uit. Dan vergeet je soms dat er op een moment een afspraak staat. Dan ga je vloeken, omdat je ziet dat hij geen trainer pakt tijdens het inplannen. 

Hi @Freek1988

Excuses voor de wat latere reactie: De reden hiervoor is dat mijn collega die hierover gaat en ik wat testen hebben gedaan om een goed antwoord te kunnen geven. Zijn reactie hierover was:

“Wij slaan de actieve filters op (zelfs als je de module verlaat en later weer terugkeert) dus in principe hoeft de klant de gewenste filters niet opnieuw te activeren als ze al goed stonden ingesteld. Mocht dit toch niet goed gaan bij de klant dan is dit waarschijnlijk een bug en moeten we dit proberen te reproduceren.”

Mijn collega heeft dit ook getest en hij liep niet tegen problemen aan. Een tip die we hierbij kunnen geven, is het gebruikmaken van Google Chrome als browser. 

Mocht je hier problemen mee blijven ondervinden, dan horen we dat natuurlijk graag, want dan zullen we samen moeten kijken naar wat er uiteindelijk misgaat in jouw profiel.

Fijne dag!


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }