Skip to main content

Op dit moment heb je alleen de optie om alle facturen vanuit de kassa samen te voegen of je voegt ze helemaal niet samen, maar dan krijgt de klant dus voor elk drankje/eiwitshake een aparte factuur. 

Ik heb daarom gekozen voor het samenvoegen van de kassafacturen, maar wij verkopen 9% producten en ook 21% producten, deze worden nu allemaal samengevoegd op 1 factuur. 

Die facturen moet ik allemaal handmatig splitsen bij het inboeken en is dus erg veel werk. 

Is er ook een mogelijk om een splitsing te maken zodat de 9% producten op een aparte factuur komen dan de 21% producten? 

Hoi @Diana1984,

 

Leuk dat je je vraag op onze Community stelt 😄

 

Wanneer je in je financieel overzicht naar het tabblad “Belastingen” gaat, kan je alle aankopen uitsplitsen op BTW percentage. Hier kun je ook een export van maken:

 

 

 

Is dit waar je naar op zoek was? Ik hoor het graag! 

 


Hoi Marit,

 

Helaas niet, aangezien wij contante betalingen hebben, bankoverschrijvingen en automatische incasso. Dan moet ik dus dat weet gaan uitsplitsen.

 

het makkelijkste zou zijn als het per productgroep (retail, lidmaatschappen, drankjes enz) gesplitst kan worden dat zou zelfs nog beter dan het splitsen in btw percentages


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }