Skip to main content

Bij ons kunnen leden ,zonder hiervoor extra te betalen , deelnemen aan onze groepslessen. Zij dienen zich hiervoor wel aan te melden via de virtuagym app. Soms komt het voor dat een klant meerdere keren niet komt opdagen. Dit is niet alleen vervelend voor andere leden, omdat er dan een plekje bezet wordt gehouden,  maar ook voor ons. Het is namelijk niet goed te controleren binnen onze administratie omdat wij met verschillende instructeurs werken. Als wij er echter zeker van zijn dat een persoon zich vaak inschrijft en vervolgens niet komt opdagen willen wij deze persoon(en) voor een bepaalde periode de toegang tot de groepslessen ontzeggen. Is dit mogelijk?

credits hierin als tool gebruiken lijkt mij nogal omslachtig en een hoop werk. Is het niet mogelijk om iemand gewoon te “blokkeren” of “bannen”?

Hi!

Wat jammer dat jullie te maken hebben met leden die misbruik lijken te maken van de flexibele service die jullie daarin aanbieden.

Ik kan me voorstellen dat je het wil voorkomen dat klanten onterecht plekken bezet houden.

 

De enige manier voor nu om te voorkomen dat specifieke leden lessen kunnen boeken zou inderdaad zijn door gebruik te maken van credits. Je zou door middel van een add-on gemakkelijk alle leden groeplessen credits kunnen geven. Wanneer je dan iemand het boeken wilt ontzeggen, kun je simpelweg de add-on voor diegene beëindigen waarmee de bijbehorende groepslessen credits ook zouden komen te vervallen.

Zou dat mogelijk een oplossing kunnen zijn?


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }