Skip to main content

Beste mede-fitnessondernemers,

 

Graag kom in contact met iemand die een 4 weekse incasso structuur hanteert? Wij hebben voornemens om onze maandelijkse structuur te wijzigen naar een 4 weekse. Het blijkt dat dit in de mogelijkheden van Virtuagym en Mollie niet ideaal is. Kan iemand mij verder helpen?

Hi @Maxim 

Goed dat je hier de community voor gebruikt. Middels deze reactie push ik jouw bericht weer een stukje omhoog, waarmee ik hoop dat een andere gebruiker jou verder kan helpen met het beantwoorden van jouw vragen.

Heb je mogelijk al specifieke vragen die je aan andere gebruikers zou willen stellen? Mogelijk kunnen wij ook op zoek naar gebruikers en hen hier taggen.

Fijne dag!


wij werken al een jaar met 4 wekelijks lidmaatschap. dit gaat via virtuagym (met alle respect) niet echt vloeiend. wellicht kunnen we eens van gedachte wisselen. kunt mailtje sturen naar maik@trainstation073.nl dan kunnen we kijken of we wat voor elkaar kunnen betekenen.

 

gr Maik 


heeft iemand veel of meer ervaring met 4 wekelijks incasso draaien met het virtuagym systeem?

 

zo ja, wij werken zo al een jaar maar gaat redelijk omslachtig dus zou graag eens van gedachte wisselen met iemand die dit ook doet?

 

hoor het graag.

 

mailen naar maik@trainstation073.nl

 


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }