Skip to main content

Ik wil graag leden die wel een abonnement hebben, maar bijna niet of helemaal niet komen een mail sturen. Hoe kan ik dit doen in Virtuagym zonder dat ik iedreen apart af moet?

 

 

Hoi Vitalife! 

Wat leuk dat je de community gebruikt om jouw vraag te stellen! 

Om dit in te zien kan je het beste hier de business analytics gebruiken, daar hebben we een retentie planner! 

Binnen de retentie planner heb je een overzicht van alle klanten met de verdeling of zij: 
De afgelopen 14 dagen zijn geweest en/of een toekomstige boeking hebben 
Zijn de afgelopen 14 dagen niet geweest en hebben geen toekomstige boeking staan
Zijn de afgelopen 19 dagen niet geweest en hebben geen toekomstige boeking staan 
ZIjn de afgelopen 90 dagen niet geweest en hebben geen toekomstige boeking staan

Hier kan je dan op filteren en een export draaien om deze klanten bijvoorbeeld een mail te sturen of na te bellen! 

Je kan jouw bedrijf statistieken vinden onder het kopje Manage > bedrijf statistieken niet mogelijk om ook te filteren op de klanten met een actief lidmaatschap. Je zou jouw klanten bestand kunnen filteren op leden met een actief lidmaatschap en hier ook een export van maken en deze vergelijken met de export vanuit de bedrijf statistieken! 

Met vriendelijke groet, 

Virginia 


Hoi Virginia,

 

Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik kan hier alleen geen selectie maken voor klanten die een abonnement hebben of niet. Ik krijg nu alle klanten te zien, dus ook klanten die geen abonnement hebt.

 

Hoe kan ik hier een selectie uit maken? Het is niet te doen om dit met de hand te doen.

 

Ik hoor graag een oplossing.


Hoi, 

Dank voor jouw antwoord en vervolgvraag, echter is het niet mogelijk om vanuit bedrijf statieken te filteren op leden met een actief lidmaatschap. 

 

Als workaround zou je kunnen filteren op leden met lidmaatschap binnen jouw ledenbestand, en hier een export van maken en deze dan met elkaar vergelijken.

 

Met vriendelijke groet,

Virginia


@Virginia 

Hoi Virginia,

Dit lijkt mij ook een goed idee.
In mijn klant overzicht scherm heb ik een kolom met “ inchecken”. Echter hebben geen incheck module.
 

Is het mogelijk ook een kolom toe te voegen aan het klant overzicht scherm met “ laatst aanwezig”.

Zo kunnen wij als trainers makkelijk zien wie er bv al een tijdje niet is komen trainen en kunnen wij deze klanten ( potentiele opzeggers ) veel makkelijker benaderen.

 

de “lid sinds” en “ geactiveerd op” zijn informatie waar ( ik tenminste) niet veel mee doe.

Gr Diredj


 


Ja, dat is een goed idee Diredj.

 

Dat is dus het probleem wat wij ook hebben met leden die al een tijd niet zijn geweest en wellicht dus potientiele opzeggers zijn om deze alvast te benaderen.


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }