Skip to main content

In het reguliere rooster ( dus niet he afspraakrooster) staan mijn PT trainingen op “online niet beschikbaar”. Ik plan namelijk zelf de PT in en niet de klant. Klopt het dat er een verandering is geweest m.b.t. het afmelden door de klant?  Normaliter kunnen de klanten ook via het rooster afmelden, alleen nu gaat dit niet en kunnen ze alleen nog via boekingen afmelden? Ik heb dit zelf getest namelijk. 

Alvast bedankt 

Hoi Fox,


Onze excuses voor de late reactie op je vraag. Bij deze hoop ik je alsnog verder te kunnen voorzien.

 

Wanneer er bij een roosteractiviteit is ingesteld dat online boeken niet mogelijk is dan kan de klant alleen door een personeelslid toegevoegd worden aan de les. Ditzelfde geld ook voor het afmelden van die les, wat alleen gedaan kan worden door een personeelslid en niet door het lid zelf. Na dit voor de zekerheid nagevraagd te hebben bij onze product owner op dit gebied kan ik bevestigen dat er in de afgelopen maanden geen veranderingen hebben plaatsgevonden in die versie van het rooster en dus ook niet in de wijze van afmelden.

Het klopt dus inderdaad dat de klanten alleen via het overzicht van hun boekingen eventuele lessen kunnen annuleren, maar dit niet vanuit het rooster kunnen bedienen doordat die optie bij de activiteit instellingen al uitgeschakeld is. Hiermee kun je ervoor zorgen dat er concrete afspraken met klanten gemaakt worden en de kans kleiner is dat ze deze zomaar annuleren.

 

Ik hoop dat je hier wat wijzer mee bent geworden. Laat je het weten als er nog vragen zijn?😊


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }