Overzicht gegeven training per trainer - meer informatie

  • 29 April 2024
  • 2 reacties
  • 19 Bekeken

Badge

Bij Manage - Bedrijfsstatistieken kunnen we inzien hoeveel trainingen een (personal) trainer gegeven heeft gedurende de (afgelopen) maand. Gezien onze trainers op omzet betaald worden, is dit zeer waardevolle informatie voor ons. Het overzicht beperkt zich tot het aantal trainingen per activiteitsgroep/soort training.

Het zou voor ons nog veel handiger zijn als we in het geëxporteerde Excelbestand nog meer informatie zouden krijgen per gegeven training/activiteit. Zoals bijvoorbeeld de naam van de gekoppelde klant en de datum van de gegeven activiteit/training.


2 reacties

Reputatie 1

Hoi Hanne,

 

Dank voor het delen van je idee!

 

Wellicht heeft onze product manager van de bedrijfsstatistieken wel oren naar jouw feedback. Als je wil kan ik een meeting met hem plannen, waarin je samen met hem jouw use case kan bespreken. 

 

Ik hoor graag of je hier interesse in hebt! In dat geval stuur ik je in een privébericht zijn agenda om een afspraak in te plannen (de afspraak zal in het Engels plaatsvinden).

Badge

Hoi Collin,

Fijn om een meeting in te plannen! Stuur me gerust een privé bericht voor een uitnodiging.

Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }