Skip to main content

Beste medegebruikers,

Ik zou graag een prijsverhoging willen invoeren voor onze abonnementen. 

MAAR ik wil alleen dat de klanten die zich vanaf heden gaan inschrijven deze nieuwe prijs betalen. Mijn oude klanten mogen blijven sporten tegen de oude prijs. 

Hoe kan ik dit het beste instellen? 

Hoi, 

Wat leuk dat jij de community gebruikt om deze vraag te stellen!

Wat wij aanraden is om een nieuwe lidmaatschap aan te maken met daarin de prijs verhoging en deze toe te wijzen of te verkopen aan nieuwe leden, je kan dan het lidmaatschap met de oude prijs op inactief zetten zodat deze niet meer toegewezen/verkocht kan worden. Alle leden met het lidmaatschap met de oude prijs kunnen dan zonder problemen nog gebruik maken van hun lidmaatschap.

Om een lidmaatschap inactief te maken ga je naar systeeminstellingen > lidmaatschappen > klik je op het pennetje om het lidmaatschap te bewerken en kan je bij het tweede kopje deze op ‘inactief’ zetten. 

Om het lidmaatschap te kopiëren ga  je in het portaal naar systeeminstellingen > lidmaatschappen > en dan op het kopieer knopje drukken van het lidmaatschap zodat je alle informatie daar meteen van hebt en hoef je nu alleen de prijs aan te passen!

Ben jij een club die dit op een andere manier oppakt? Laat het dan weten in de reacties!

Met vriendelijke groet, 

Virginia 


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }