Skip to main content

Bestaat er ook een mogelijkheid om te selecteren van → tot een bepaalde leeftijd? Dus zeg de leeftijdcategorie alle leden tot 21 jaar oud, of een selectie van alle leden boven de 50? En daarna hoe maak hier een export van?

Ik ben benieuwd. 

Hoi Martine!

 

Dat je wil categoriseren op basis van leeftijd kan ik me goed voorstellen. Een standaard filter daarvoor is in het klantenoverzicht van Virtuagym niet beschikbaar, maar je kunt wél een export maken van alle actieve leden en vervolgens in Excel filteren op de geboortedatum.

 

Indien je bepaalde vaste leeftijdscategorieën hebt waar je mee werkt, kun je ook gebruik maken van tags.

Een tag toewijzen doe je als volgt:

  1. Open het klantprofiel van een klant waar je een tag aan wil toevoegen.
  2. Klik bij het drop-down menu voor ‘tags’ op de optie om een nieuwe tag toe te voegen:
  3. Nadat je deze nieuwe tag hebt toegevoegd kun je deze in het klantoverzicht in bulk aan andere leden toevoegen.
  4. Selecteer de leden die je dezelfde tag wil geven en kies onderdaan voor ‘tag toewijzen’:
  5. Nadat je de tag hebt toegewezen kun je met de filters bovenaan gemakkelijk de leden met dat filter tevoorschijn halen:

     

 
 
 

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }