Skip to main content

Hoi,

Eerder gaven jullie dat ik hardware kan gebruiken voor tijdsregistratie voor personeel…. Kan ik daar dezelfde RFID reader voor gebruiken als waar leden hun in check op doen? Leden hoeven namelijk geen check out te doen. en voor het personeel moet dit wel, hoe stel ik dit dan goed in?

Hi Edwin,

Bedankt voor je bericht!

Hiervoor zou je een tweede RFID-reader moet aanschaffen en deze bij systeeminstellingen → hardware en integraties → '’nieuw'’ - van een geheel nieuwe koppeling moeten voorzien.

Ik raad je aan om die koppeling dan bijvoorbeeld '’personeel'’ oid. te noemen. Verder is het belangrijk dat je daar dan bij '’checken klanten uit?'’ ja selecteert. Ongeacht dat het hier om personeelsleden gaat.

Binnen een hardware koppeling kan er helaas geen onderscheid worden gemaakt tussen leden en personeel, waardoor je het personeel dan niet kan laten in -en uitchecken op dezelfde scanner. De instellingen die je daar instelt, gelden dan voor iedereen die middels die scanner inchecken.

Ik hoop dat het zo duidelijk is maar, zie je reactie graag tegemoet mocht je hier verdere vragen over hebben!

Reageer

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }