Skip to main content

Even geleden werd er gesproken over target stellen op basis van gebeurtenissen ? Dus een verjaardag van een lid of als ze 2 weken niet zijn geweest. ( lees artikel hier : https://business.virtuagym.com/nl/blog/verhoog-de-retentie-van-fitnessclubs-met-automatisering/?utm_source=email&utm_medium=newsletter&utm_campaign=june )

 

Hoe stel ik deze in ? iemand enig idee ?

Hoi Fitcoach 👋


Leuk om te zien dat je onze blogs ook leest!

Een volledige geautomatiseerde mailingcampagne naar klanten op basis van gebeurtenissen is binnen het Virtuagym systeem zelf niet mogelijk. Bij het lezen van het blogartikel kan ik me goed voorstellen dat het wat verwarrend geformuleerd werd en je daardoor zou kunnen verwachten van wel.

Het artikel is nu aangepast om meer accuraat weer te geven wat in ons systeem kan. Dat is namelijk het gebruiken van bijvoorbeeld de retentie planner om te zien wanneer iemand voor het laatst is geweest en de e-mailadressen daaruit te gebruiken om bijvoorbeeld vanuit je mailingservice de klanten aan een mailingcampagne te sturen.
Systemen als Mailchimp kunnen goed werken om verschillende mailinggroepen en campagnes op te zetten en kunnen middels een koppeling direct de ledengegevens vanuit Virtuagym ontvangen.


Een automatische mail laten versturen op de verjaardag van een lid kan wel!🎉

 

 


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }