Skip to main content

Ik zie allerlei waardevolle ideeën gedeeld worden in de community, maar vaak wordt er ook benoemd: “daar wordt aan gewerkt”. Ik ben benieuwd wanneer bepaalde functies live gaan, want er zijn wel een paar functies die ik mis of graag wil gaan gebruiken. Nu is het een beetje afwachten op updates zonder dat ik zicht heb op wanneer ik deze kan gaan gebruiken.

Daarnaast heb ik het ook met klanten over updates die benoemd worden. Ik zou hen ook graag op de hoogte willen brengen van bepaalde functies en wanneer ik of zij die kunnen gaan gebruiken.

Hi @stef.sthenos,

 

Goede vraag! Ik begrijp de verwarring en leg dit graag aan je uit. 

 

Momenteel zijn wij bezig met bijvoorbeeld het verder ontwikkelen van het rooster en de webshop. We maken hier intern inderdaad op voorhand een tijdlijn voor. Echter delen we die liever niet, omdat deze (om heel eerlijk te zijn) niet vaak accuraat blijken. Het is namelijk ontzettend moeilijk in te schatten wanneer we echt live kunnen gaan met een update. Regelmatig lopen we bijvoorbeeld tegen iets onverwachts aan in dat project óf een geheel ander project, waardoor we alles om moeten gooien. Dit komt bijvoorbeeld omdat in Virtuagym alles met elkaar verbonden is, dus een aanpassing aan 1 onderdeel heeft invloed op alle andere. Ook spelen we graag in op wat actueel speelt, waarvoor we soms ook de planning weer aanpassen.

 

Hierom komen we niet met exacte data of tijdlijnen naar buiten. We willen geen valse beloftes maken.

 

Het is dus niet dat we niet willen delen wat onze planning is, maar we weten de precieze lanceerdata van nieuwe updates dus soms zelf ook nog niet. 

 

We hebben toevallig wel een leuke nieuwe update in de systeeminstellingen, namelijk Beta Functies. Hier vind je toekomstige updates die jij al kan aanzetten en testen. Dit hoeft natuurlijk niet, maar hier vind je dus wel terug wat er waarschijnlijk aan zit te komen. 😉

 

Let me know als je hier verdere vragen over hebt! 


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }