Skip to main content

hoi hoi…

 een klant van mij kan in de app onder het kopje workout niets zien… er komt te staan 'workouts zijn uitgeschakeld door je club’ ik kan nergens vinden waar ik dat kan aan of uit zetten????

 

als ik een workout toewijs aan een klant maar die ziet hem niet staan onder de knop workouts hoe komt dat dan???

 

help help

Hi @Bart ,

Via de systeeminstellingen kun je precies bepalen wat voor schema's jouw klanten wel of niet kunnen zien. Wanneer je klanten helemaal géén trainingsschema's kunnen zien dan zou het kunnen zijn dat deze allemaal via de instellingen verborgen zijn.

Ik raad aan via de systeeminstellingen te controleren of daar nu de instelling voor ‘geen trainingsschema's’ aan staat.

 

Hopelijk kunnen de klanten zo weer gerust verder met hun fitness doelen!

Mocht het nog niet lukken, laat het dan ook even weten 😊


hey @Annika 

ik heb het nu  aan gepast naar alleen club trainingsschema's.

maar is het nu dan als ik een trainingsschema maak en die toewijs aan klant 1, dat elke klant in mijn club die dan ook kan zien ? 


Hoi @Bart ,

Yes! Dan zal dat inderdaad de reden zijn geweest dat het lid geen schema's zag.

Of het lid als enige het betreffende schema kan zien, en anderen niet, kun je op schema niveau zelf aanpassen. Door bij het schema op opslaan te klikken kun je verschillende zichtbaarheids opties kiezen.

  • “Iedereen binnen mijn club” -  iedereen kan het schema zien ongeacht of het aan ze is toegewezen of niet.
  • “Medewerkers binnen mijn club” - alle medewerkers kunnen het zien, maar van de leden alleen degenen aan wie het is toegewezen.
  • “Alleen mij” - van de medewerkers kan alleen jij het zien, van de leden alleen degenen aan wie het is toegewezen.

Zo kun je het helemaal afstemmen zoals je wil 😄


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }