Nu wil ik van het personeel de gewerkte uren van December controleren, had dit heel de maand bijgehouden in beschikbaarheid…..
Nu klopt het niet hij rekent op sommige dagen veel meer uur dan gewerkt, Lijkt erop als er een personeelslid op beschikbaar staat en als hij ook in het Rooster (groepsles staat) dat die deze uren dubbel telt.
Wat is hier nu Handig in???
Bladzijde 1 / 1
Hi Edwin,
Ik heb even voor je gekeken en ik zie eigenlijk geen afwijkingen als ik de beschikbaarheid in het afspraakrooster vergelijk met de tijden in de bedrijfsstatistieken.
Zoals je hieronder in de mail tijdens de introductie van dit onderdeel kan lezen, wordt er gebruik gemaakt van zowel een check-in als de beschikbaarheid in het afspraakrooster om deze statistiek op te maken. Wanneer er geen check-in aanwezig is, kijkt het systeem echt alleen naar de beschikbaarheid.
Om nauwkeuriger te zijn zou je alsnog gebruik kunnen gaan maken van check-in hardware of het toch handmatig bijhouden.
Ik hoop dat dit onderdeel van de bedrijfsstatistieken op deze manier iets meer verduidelijkt is. We wensen je nog een hele fijne dag!
Hoi Laura,
Bedankt voor het kijken, ik zou dus met hardware kunnen laten inchecken en uitchecken door personeel? Daar hoor ik graag meer over.
Hier onder even een voorbeeld
Staat van 07am tot 03pm (en dat zou dan 10 uur zijn), maar in mijn beleving toch echt maar 8uur, zelf heb ik die dag bijvoorbeeld ook 2 uur les gegeven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.