Skip to main content

Het lukt mij maar niet om vaste pauzes in mijn rooster te maken. Dit zou via beschikbaarheid moeten kunnen, maar het lukt mij niet. Wie kan mij helpen?

Hi! Dank je wel voor je vraag!

Je kan op meerdere manieren een pauze in je dag invoegen in het afsprakenrooster.

  1. Je kan dit doen door gaten te laten in je beschikbaarheid. Je voegt dan bijvoorbeeld een blok beschikbaarheid in van 9 tot 12u en van 13 tot 18u. Op dit moment heb je een Pauze tussen 12 en 13u. Zie hiervoor onderstaande afbeelding.

     

  1. Je kan letterlijk een pauze inplannen. Hiervoor kan je gebruik maken van de activiteit "overig”. Hierbij kan je bij het inplannen zelf invullen wat het is en hoe lang dit duurt. Helaas is het niet mogelijk om dit herhaaldelijk in te boeken.
    1. Om een pauze in voegen met herhaling kan je de volgende stappen volgen: maak een nieuwe roostercategorie aan met als type Staff only event. Vervolgens maak je een event aan binnen deze categorie met als naar bijvoorbeeld Pauze en de gewenste duur en kleur. Zet via het tandwieltje rechtsboven > personeel > potloodje achter je naam de toggle aan voor de activiteit Pauze en sla dit op. Vervolgens kan je activiteit pauze inplannen via het afsprakenrooster > roosteroverzicht. Klik op de tijd dat je je pauze wil inplannen, kies voor pauze en vink boek herhaaldelijk aan.


Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid voor je schept, maar laat het vooral weten als je hier nog vragen over hebt!


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }