Skip to main content

Ik hoop dat het mogelijk is om in de toekomst in de webshop per product aan te geven hoe de betaling moet plaatsvinden.

Als ik nu een 10 rittenkaart “Boksen” heb en een jaarabonnement “boksen”,  samen onder de categorie “Boksen”, dan is het nu ingesteld dat ik als betalingsmogelijkheid diverse mogelijkheden kan aanklikken echter dit zorgt ervoor dat iemand de 10 rittenkaart ook kan laten incasseren en dat wil ik niet.  De 10 rittenkaart met IDEAL en het jaarabonnement met automatische incasso. Natuurlijk kan ik alles apart aangeven, maar je wilt het ook overzichtelijk houden voor je klanten. #Feedforward 

Edit: Titel aangepast om de inhoud meer te reflecteren.

Hi! 

Ik denk dat dit een situatie is waar meer ondernemers tegenaan zouden kunnen lopen. Dit is natuurlijk een mooie feature om toe te voegen, dus die komt op de lijst wanneer deze beschikbaar is! 

 

Laten we ondertussen andere ondernemers vragen hoe zij met deze situatie omgaan. Reageer op deze post als je deze situatie op een goede manier hebben opgelost :)

 :arrow_down:   :arrow_down:   :arrow_down:  

 

 


Wij zouden dit ook fijn vinden.

Daarbij als toevoeging:

-winkelmandje wat je kunt vullen met meerdere producten

-kassakoopje als upsell mogelijkheid

 

Gr Roy

Gamerensport


ook een idee dat als je op de webshop een 10 rittenkaart hebt en je vraagt er inschrijfgeld bij, dat dan niet alleen het inschrijfgeld als facturatie wordt meegenomen, maar het totaalbedrag van de 10 rittenkaart EN het inschrijfgeld samen…. deze functie doet het namelijk wel bij een pro rato jaarabonnement, maar niet bij rittenkaarten….


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }