Is het ook mogelijk om lidmaatschappen te verwijderen? Ik ben overgestapt op andere lidmaatschappen en heb de lopende lidmaatschappen laten verlopen. Nu wil ik deze oude verwijderen, maar ik kan lidmaatschappen alleen aanpassen. Weet iemand of/hoe dit kan? Zelfde geld voor lessen in het rooster. Waar/hoe kan ik deze verwijderen?
verwijderen lidmaatschap
Beste antwoord door collinvdijk
Hey!
Goeie vraag.
Het is niet mogelijk om lidmaatschappen volledig te verwijderen, omdat dan alle gegevens (bij klanten) van die lidmaatschappen ook verloren zouden gaan.
Wat je wel kunt doen is het lidmaatschap op inactief zetten. Dit doe je via het lidmaatschap in de systeeminstellingen > lidmaatschappen > klik op het potloodje bij het lidmaatschap.
Hier kun je kiezen voor inactief:

Als je het lidmaatschap vervolgens opslaat, staat deze niet meer in de lijst van actieve lidmaatschappen, maar kun je deze wel nog terugvinden onder ‘inactief’:

Hopelijk helpt dit om het overzicht te houden in je lijst van lidmaatschappen, zonder dat er gegevens verloren gaan!
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.