Dag allemaal,
Hoe kan ik een toekomstige maand openzetten en de betaling hiervan op voldaan zetten?
Bijvoorbeeld maand maart en april pro forma factuur aanmaken en laten betalen.
Alvast bedankt :-)
Dag allemaal,
Hoe kan ik een toekomstige maand openzetten en de betaling hiervan op voldaan zetten?
Bijvoorbeeld maand maart en april pro forma factuur aanmaken en laten betalen.
Alvast bedankt :-)
Hi Edwin,
Dankjewel voor je vraag!
Je kan per contract een volgende factuur aan laten maken. Ga daarvoor naar het klantprofiel en klik op het lidmaatschap van de klant onder het tabblad ‘producten’.
Vervolgens kan je bovenaan bij de 3 puntjes onder elkaar klikken om de optie ‘maak volgende factuur’. Dan wordt er direct een factuur aangemaakt voor de volgende periode. Zie hieronder een screenshot!
Deze factuur vervolgens direct laten betalen kan ook. Afhangende van de betaalmethode van de factuur kan je bijvoorbeeld een betaallink sturen.
Wil je de factuur direct verzenden voor de automatische incasso, dan ga je naar het financieel overzicht. Daar filter je rechtsboven in op ‘openstaand’ en ‘automatische incasso’, selecteer de factuur en kies bovenaan bij de knop opties voor ‘online betaling uitvoeren’.
Ik hoop dat dit duidelijkheid voor je schept, maar laat het vooral weten als je hier nog vragen over hebt!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.