Skip to main content

Ik wil trainingsarrangementen aanbieden voor hardloopwedstrijden. Dit is een combinatie van een hardloopschema én looptrainingen. Deze trainingsarrangementen hebben een ingangs- en einddatum die niet altijd aan het begin of einde van een maand liggen.

Voorbeeld: ik heb het Zandvoort Circuit Run Trainingsarrangement. Deze gaat in op 9 januari 2023 en eindigt op 27 maart 2023. Ik zou het arrangement al ruim voor aanvang willen kunnen verkopen, waarbij bovenstaande data de begin- en einddatum zijn van het lidmaatschap.

Hoi Jeroen,

 

Goed dat je dit idee hier op de community post!

 

Zoals ik ook aan de telefoon vermeldde, is het niet mogelijk om een start- en einddatum van een kassaproduct in te stellen. Wel heb ik nog even om inspiratie gevraagd bij mijn collega's over wat je hier het beste kunt doen.

 

Uit die input kwam dat je het beste kassaproducten kunt aanmaken waarbij je een x-aantal credits verkoopt, met een geldigheid van een x-periode. 

 

Een voorbeeld:

 

Pakket: Run 27 maart (15 credits) > geldigheid 4 maanden


Uitleg: hier heeft het lid dan de x-credits die zij nodig hebben / mogen inzetten voor de periode tot de wedstrijd. Hebben sommige leden meer of minder credits nodig, denk je? In dat geval zou je verschillende pakketten kunnen aanbieden met verschillende hoeveelheden en geldigheid.

 

Deze kassaproducten kun je dan aanmaken via de systeeminstellingen > kassa > nieuw kassaproduct > en deze vervolgens toevoegen aan je webshop.

 

Ik hoop dat je hiermee een goede oplossing hebt gevonden voor het aanbieden van tijdelijke trajecten!

 


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }