Skip to main content

Ik heb een webshop van Virtuagym. Nu wil ik een aantal pakketten wel zichtbaar houden qua tarief maar op dit moment zitten deze lessen vol. Dus dat ze geen aankoop kunnen doen maar wel zien wat t tarief is van t pakket zodra er weer plaats is. Kan dit?

Beste Fox, 

 

Bedankt voor je vraag in de community! 😊

 

Via de webshop kunnen klanten niet zien hoeveel plek er nog is in de les. Ze kunnen daar puur het product aanschaffen waarmee ze de credits krijgen om een les in te kunnen boeken. Ze zullen er dan pas later achter komen dat ze niet kunnen boeken met de credits die ze hebben gekregen. 

 

Wellicht is het dan handiger om dit in te geven in de beschrijving van het product indien je het al online wilt zetten, of te wachten met het aanbieden van het product in de webshop. 

 

Hopelijk weet je hiermee voldoende, anders hoor ik het graag als je nog vragen hebt! 

 

Groetjes,

Joy! 😁


“Ze kunnen daar puur het product aanschaffen waarmee ze de credits krijgen om een les in te kunnen boeken. Ze zullen er dan pas later achter komen dat ze niet kunnen boeken met de credits die ze hebben gekregen. ”


wat je schrijft hierboven is niet klantvriendelijk en beetje vreemd antwoord op mijn vraag.  Ze betalen voor een product, kunnen niks inplannen en wat gebeurd er dan? 
hoe zal de klant reageren in dit geval? Moet ik dan geld teruggeven en hoop rompslomp…. Heb t nu maar opgelost met printscreen van de tarieven en op de website geplaatst….


Beste Fox, 

 

Bedankt voor je reactie! Vervelend om te horen dat ik je vraag niet heb kunnen beantwoorden. 

 

In principe kunnen leden via de webshop een rittenkaart of lidmaatschap aanschaffen, deze zullen ze dan betalen en vervolgens wordt er een profiel aangemaakt voor de klant met de bijbehorende credits en de factuur die betaald is/of niet wordt klaargezet voor de klant. De klant krijgt een mail om het account aan te maken en kan hiermee inloggen in de app. Dan kan de klant natuurlijk het rooster inzien, maar dan is het product al wel aangekocht. 

 

Wat ik hiermee dus probeerde te zeggen is dat de klant pas in het rooster kan nadat het een account heeft. Indien je dus alleen de tarieven wilt vermelden zou ik niet aanraden om het product al actief te zetten in de webshop en op je website omdat het dan ook direct aangekocht kan worden. 

 

Goed idee dus om je tarieven op de website te plaatsen! 😊

 

Hopelijk is het zo wat duidelijker! Anders kan ik je ook altijd even bellen. 

 

Fijne dag verder!


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }