Skip to main content

We hebben een ontzettend leuke update die we graag met je willen delen: namelijk de GPS cardiotracking update!

Het aanbieden van trainingen binnen en buiten je sportschool is een megatrend en daar spelen wij graag op in! Met de GPS outdoor cardiotracker bied je eenvoudig hybride trainingsmogelijkheden voor binnen en buiten je club. Deze feature, vergelijkbaar met populaire apps zoals Strava en Runkeeper, logt automatisch data zoals route, afstand, gemiddelde pas en het aantal verbrande calorieën.

Daarnaast biedt deze app-update volledige ondersteuning voor hartslagmeting. Deze functie is te combineren met de hartslagmeters van Neo Health en binnenkort ook met wearables van bijvoorbeeld Myzone, Polar en Garmin.

Zo activeer je in drie stappen de GPS-cardiotracker:
Ga naar jouw app: Kalender > Plus-knopje: Track cardio > Kies een activiteit van de lijst van meest gekozen cardio-activiteiten (hardlopen, wandelen, fietsen en algemene fitness) > Klik op start en start je training!


Heb je hulp nodig bij het installeren van de nieuwe updates of wil je meer informatie over een specifieke update? Stuur een e-mail naar support@virtuagym.com óf stel je vraag onder dit artikel. We helpen je graag verder.

 

Ziet er goed uit.Wij zullen dit gaan testen tijdens onze maandagavond hardloop-training. Geef ik eventuele feedback ook hier door? 


Ziet er goed uit.Wij zullen dit gaan testen tijdens onze maandagavond hardloop-training. Geef ik eventuele feedback ook hier door? 

 

Leuk! We horen graag wat je van de nieuwe feature vind. De feedback mag je ook hier delen. Succes met de training vanavond!


Kunnen jullie ook de digitale hartslagmeter armband van Tunturi toevoegen als hartslagmeter?


Deze heeft dezelfde communicatie als de Neo Health.


Kunnen jullie ook de digitale hartslagmeter armband van Tunturi toevoegen als hartslagmeter?

Hi @Tunturi Training !

Hebben jullie deze devices in eigen beheer? Het is niet zo dat het omzetten van een knopje de mogelijkheid geeft om met verschillende devices te verbinden. Daar zit ook werk aan verbonden vanuit onze developers om de koppeling goed functionerend te maken.

Indien deze devices in eigen beheer zijn, dan hoor ik graag via welke contactgegevens wij het best contact kunnen opnemen, dan kan ik dit delen met onze collega's van Integraties & Partnerships. Deze gegevens mag je ook delen via een privébericht naar mij. 

Dank!


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }