Skip to main content

Veranderingen en nieuwe functionaliteiten in je Klantenoverzicht!

Bekijk de video om meer te leren over de nieuwe functies waaronder de multi-selectie, uitnodigingsknop, verbeterde filters en nog veel meer. Je vindt het nieuwe Klantenoverzicht boven Leads in het menu aan de zijkant en de Personeelsmodule is nu toegankelijk via de Manage sectie.

Het beheren van je bedrijf was nog nooit zo eenvoudig!

 

 

Bij de nieuwe klanten lay out is het jammer dat als je het lidmaatschap aanklikt je het hele overzicht hebt van alle lidmaatschappen die je erin hebt staan, dus ook de inactieve. wellicht dat dit in de toekomst kan worden veranderd, want je zoekt je eigen nu best wel verloren als je er veel op inactief hebt staan en deze wel tevoorschijn komen in het venster “lidmaatschap”

 

#feedforward :)


Hi @Fox 

Dank voor je feedback! Dit is een goed punt, en we gaan dit zeker oppakken :muscle: . Momenteel zijn we zoveel mogelijk feedback aan het verzamelen over het nieuwe overzicht, zodat we binnen een aantal weken alvast de eerste verbeteringen kunnen implementeren. We zullen deze dan ook zeker meenemen! Samen met @Ilanit Tal gaan we daar naar kijken.


Wat is de status van de ‘leads’ ?

Het zou geweldig zijn als mensen zelf een proef trainingen kunnen inplannen in het rooster waar er nog beschikbaarheid is in de trainingen.

Daarna onder ‘leads’ komen zodat we a’fter sales’ kunnen doen. Nu heb ik een oplossing op mijn site bedacht waar ze hun voorkeur training kunnen achterlaten, maar het is nog laagdrempeliger als ze direct zelf kunnen boeken en wij in leads kunnen zien wie dat zijn geweest en dan wellicht dan geautomatiseerd een after sales mail met een link naar lidmaatschap keuze :grinning:


Wat is de status van de ‘leads’ ?

Het zou geweldig zijn als mensen zelf een proef trainingen kunnen inplannen in het rooster waar er nog beschikbaarheid is in de trainingen.

Daarna onder ‘leads’ komen zodat we a’fter sales’ kunnen doen. Nu heb ik een oplossing op mijn site bedacht waar ze hun voorkeur training kunnen achterlaten, maar het is nog laagdrempeliger als ze direct zelf kunnen boeken en wij in leads kunnen zien wie dat zijn geweest en dan wellicht dan geautomatiseerd een after sales mail met een link naar lidmaatschap keuze :grinning:

Hi Willeke,

Goed punt! @Rick heeft een uitleg van de proefles widget gegeven op deze post. Via de widget (in het afsprakenrooster) kan er gemakkelijk een proefles worden aangemaakt. De potentiële klant wordt dan automatisch toegevoegd aan je ‘leads’.  Het afsprakenrooster is nu vooral voor 1 op 1 afspraken maar het idee is wel om de groepslessen hier naartoe te verplaatsen. 

 


Het zou voor mij juist gaan om de small group trainingen dus niet afspraken rooster. Dat zijn potentiele personal training klanten maar die moeten afspreken in overleg met een trainer. Dus dat gaat voor mij (workoutclub) niet op. Het zou geweldig zijn als het kan voor de groepslessen.  Denk dat velen studio’s het met mij eens zijn :relaxed:

 


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }