Graag zou ik willen weten hoe ik simpel abonnementen 1 x pw 2 x pw onbeperkt en 6 en 12 maanden kan toevoegen in de webshop zodat de klant ze kan kopen in de app.
Bvd
Evert van der Zee
Graag zou ik willen weten hoe ik simpel abonnementen 1 x pw 2 x pw onbeperkt en 6 en 12 maanden kan toevoegen in de webshop zodat de klant ze kan kopen in de app.
Bvd
Evert van der Zee
Hoi Evert,
Bedankt voor je vraag! Om lidmaatschappen toe te voegen aan de webshop, moet je allereerst de lidmaatschap hebben aangemaakt. Wanneer deze is aangemaakt, kan je doornavigeren naar systeeminstellingen → webshop.
Zodra je in de back-end van de webshop zit kan je onderaan een categorie toevoegen. Wanneer je dit hebt gedaan, is het verplicht om een betaalmethode toe te voegen. Wanneer een betaalmethode is toegevoegd aan het product kan je deze aanzetten in de webshop via de schuifbalk. Daarna zal de categorie zichtbaar zijn binnen de webshop.
Via het volgende artikel is het mogelijk om meer te weten te komen over dit onderwerp: https://community.virtuagym.com/manage-80/hoe-verkoop-ik-lidmaatschappen-online-via-mijn-webshop-of-in-de-app-542. Laat je ons weten of het is gelukt? Alvast bedankt en nog een fijne dag!
Met sportieve groet,
Robert
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.