Skip to main content

Ik zou graag een vragenlijst of poll maken voor mijn leden. Ik wil mijn rooster uitbreiden en ik wil peilen onder de leden waar de vraag ligt voor nieuwe lessen. Ik weet dat de optie ‘vragenlijst’ er is, maar ik kan nergens vinden hoe ik een nieuwe vragenlijst aanmaan. Heeft iemand de oplossing?

Hi!

Het is mogelijk om een poll te maken voor klanten die de portal bezoeken via een laptop of computer. Dat kun je doen door deze stappen te volgen: 

  1. ga naar Community
  2. Klik rechts in je scherm op Maak enquête

Een vragenlijst is ook mogelijk door alle vragen die je in de vragenlijst wilt hebben te sturen naar support@virtaugym.com. Als je mijn naam in het onderwerp zet zorg ik er voor dat de vragenlijst in je portaal komt!
Handig om te weten is dat de uitslag van de enquete dus te zien is door iedereen in een poll, en de vragenlijst is alleen door personeel te zien.

 


Bedankt! Wel jammer dat dit niet zichtbaar is op de app. Zijn er plannen om dit nog te ontwikkelen? Mijn klanten werken allemaal via de app, niet via de laptop.


Op dit moment staat een poll in de app niet op de planning om te implementeren. Ik raad je aan om dit  opnieuw te plaatsen in de community als idee zodat andere mensen erop kunnen reageren. 


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }