Wat mij nu zo verbaast, is dat ik nu al een aantal keren meemaak dat het rooster het niet doet (geen wijzigingen en nieuwe activiteiten ) en dat ik hier op de statuspagina NIETS van terug zie. Dus je krijgt de melding dat het eigenlijk allemaal koek en ei is maar de praktijk is totaal anders.
Waarom is men (Virtuagym) hierin niet gewoon transparant.
Of ben ik de enige die deze mening is toegedaan??
Hi
Dank voor jouw bericht op de community.
Op het moment dat onze medewerkers van support en/of developers op de hoogte zijn van een probleem, welke wij niet direct kunnen oplossen en voor het grootste deel van de gebruikers van toepassing is, dan zullen wij deze altijd direct delen op status.virtuagym.com.
Ik kon niet direct vergelijkbare vragen of opmerkingen vinden over eventuele problemen in het rooster. Morgen neem ik graag opnieuw contact met je op, waar ik zojuist jouw voicemail krijg. In dat geval hoor ik graag van jou op welk moment van de dag ik jou het best kan bereiken, zodat we kunnen bespreken waar het eventueel fout gaat in het rooster en zodat onze developers tot een oplossing kunnen komen.
Mocht je vanavond nog iemand willen spreken, dan kan je dit nummer bellen: +1 (415) 675 1469. Je komt dan te spreken met onze collega's die verantwoordelijk zijn voor de markt in Noord-Amerika.
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.