In dit artikel wordt uitgelegd wat Video on Demand (VOD) is, welke voordelen er aan verbonden zitten, en hoe je deze service beschikbaar kunt stellen voor je leden.
Video on Demand (VOD)
Wat is VOD?
Video on Demand (bekijk een korte introductievideo via deze link) is een service, aangeboden door Fitness on Demand. De dienst biedt je de mogelijkheid om je leden toegang te geven tot streaming oefenvideo's, rechtstreeks vanuit de Virtuagym app of via het web. Afhankelijk van je licentie, kan VOD worden geconfigureerd voor PRO- en niet-PRO-leden.

Wie heeft er voordeel bij het gebruiken van VOD?
Iedereen die zijn leden een geweldige klantervaring wil bieden en hen wil helpen met trainen, zelfs als ze niet in de sportschool of studio zijn.
Hoe kan het mijn bedrijf helpen?
- Meer gebruik van de app.
- Genereren van inkomsten, zelfs wanneer leden niet naar de sportschool komen.
- Extra voordelen voor je leden met toegang tot honderden populaire fitnessvideo's voor elk niveau en doel.
Wat zijn de trainingen die ik kan afspelen?
- Zoek in meerdere groepen van trainingen: Cardio, Core, Dans, Yoga, HIIT en nog veel meer!
- Zoeken op niveau: makkelijk, standaard, gevorderd of flex.
- Zoek op duur, van korter dan 20 minuten tot langer.
- Of gebruik gewoon het tabblad “Zoek video” om een specifieke training of trainingstype te vinden.
- Het grootste deel van de inhoud is in het Engels, maar er zijn trainingen in verschillende talen als je zoekt door gebruik te maken van specifieke trefwoorden.
Hoe kan ik VOD voor leden beschikbaar maken?
Neem contact op met ons Support Team of met je Account Manager om meer informatie te krijgen over het activeren van deze dienst.
Waar zien gebruikers de VOD?
Eenmaal beschikbaar gesteld - kunnen alle klanten VOD zien in de Sidebar op het web. VOD is ook beschikbaar voor het personeel in hun persoonlijke menu.

Hoe krijg ik VOD in de app?
Ons support team kan je helpen bij het opzetten van een tegel op je Gepersonaliseerde Home Screen, zodat VOD toegankelijk is in je mobiele app (op zowel iOS als Android).