Skip to main content

Hoe kan een InBody apparaat gekoppeld worden aan mijn Virtuagym account?

• June 7, 2023
  • 0 reacties
  • 417 Bekeken

Virtuagym
Community Manager
Forum|alt.badge.img+1

Dit artikel legt uit hoe je een InBody apparaat kunt koppelen aan jouw Virtuagym account. 

InBody

Het is mogelijk om jouw InBody lichaamscomposities analysator te linken aan jouw Virtuagym account. InBody biedt accurate en bruikbare inzichten om individuen te helpen hun gezondheids- en fitnessdoelen te bereiken.

Lichaamscompositie

Lichaamscompositie is een methode om te analyseren waaruit het lichaam is opgebouwd. Het kijkt naar dingen als, vet, proteïne, mineralen, lichaamswater en nog veel meer. Lichaamscompositie analyses kunnen accuraat veranderingen in vetmassa, spiermassa en vetpercentage weergeven. Dit helpt gebruikers bij het bijhouden van hun fitnessvorderingen.

In 45 seconden, is het mogelijk een uitgebreide set informatie te ontvangen met belangrijke indicatoren om je te helpen jouw vooruitgang te volgen.

Waardes

Je kunt ongeveer 30 waarden van de lichaamssamenstelling bijhouden:

• Gewicht

• Totaal lichaamsvocht

• Vetpercentage – Totaal

• Vet – Visceraal

• Vetmassa – Rechterarm

• Vetmassa – Linkerarm

• Vetmassa – Rechterbeen

• Vetmassa – Linkerbeen

• Vetmassa – Torso

• Vetmassa – Totaal 

• Vetvrije massa – totaal

• Lichaamsmassa-index (BMI)

• Spiermassa – Totaal

• Vetvrije massa – Rechterarm

• Vetvrijemassa – Linkerarm

• Vetvrijemassa-- Torso

• Vetvrijemassa – Rechterbeen

• Vetvrijemassa – linkerbeen

• Basaalmetabolisme

• Botmassa

• Omtrek – Nek

• Omtrek – Borst

• Omtrek – Heup

• Omtrek – Taille

• Omtrek – Bovenarm Rechts

• Omtrek – Bovenarm Links

• ECW/TBW- verhouding

• Intracellulair Water (ICW)

• Extracellulair Water (ECW)

• Taillie-Heup Verhouding

Activeren waardes

De waarden kunnen handmatig worden geactiveerd in je profiel. Het is voor de Coach of club ook mogelijk om deze waarden te activeren.

User-added image

Hoe ontvang ik de waardes in mijn app?

Om de metingen uit te voeren, zal je club of coach jouw gegevens opzoeken in het Virtuagym-systeem en deze toevoegen aan InBody. Dit hoeft alleen de eerste keer te gebeuren, tijdens volgende gelegenheden kunnen ze gewoon jouw gegevens opzoeken en vinden in de InBody softwaredatabase.

Waar zie ik mijn metingen?

Je kunt jouw vooruitgang in de loop van de tijd zien en volgen in jouw profiel en dit zal je helpen om dichter bij jouw doelen te komen.

User-added image

Neem contact op met je club of coach voor meer informatie zodat je kunt beginnen.

Let op! Deze integratie wordt gebouwd en onderhouden door InBody. Voor het oplossen van problemen en andere zaken kan je contact opnemen met het InBody Support Team.

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }