Hi Hylke,
Bedankt voor het delen van je feedback.
Het portaal is inderdaad niet gemaakt voor mobiel gebruik, wij raden hiervoor dan ook aan om de apps te gebruiken. Momenteel zijn wij aan het onderzoeken welke functies wellicht in de apps missen, die jullie wel mobiel willen gebruiken, bijvoorbeeld facturen inzien of aanpassen.
Mocht je hier voorbeelden of wensen in hebben, horen wij het dus ook graag zodat wij dit mee kunnen nemen in de ontwikkelingen. Ondertussen werken wij er aan om in ieder geval via de browser deze pagina enigzins beter te kunnen laden.
De workoutspeler staat momenteel niet gepland om geupdate te worden. Ik heb deze feedback intern gedeeld voor overweging.
Een fijne dag gewenst verder!
Met vriendelijke groeten,
Isabelle
Hoi Isabelle,
Nogmaals bedankt voor je reactie en de toelichting.
Naast mijn eerdere feedback, wil ik graag nog een paar aanvullende punten onder de aandacht brengen met betrekking tot het gebruik van het portaal via mobiel, vooral met het oog op klantvriendelijkheid en conversie:
-
Wanneer je op de betaallink drukt, kom je op een pagina waar het te betalen bedrag in de vorm van een knop wordt weergegeven. Deze knop is echter niet gecentreerd in het scherm en heeft dezelfde kleur als de tekst “betalen”. Hierdoor valt de knop onvoldoende op, wat mogelijk vertraging in de betaling kan veroorzaken.
-
In de webshop zijn de producten netjes gecentreerd onder elkaar. Echter, wanneer je op de blauwe knop bij een product drukt en naar de productpagina gaat, wordt de afbeelding een stuk groter. Begrijpelijk, want daar staat ook tekstuele uitleg bij. Maar de weergave is niet optimaal: om de tekst goed te kunnen lezen, moet je de mobiel draaien. Pas dan worden ook de knoppen ‘betaalwijze’ en ‘betalen’ beter leesbaar. Op dit moment wordt de knop ‘betalen’ zelfs verkleind weergegeven, terwijl ‘betaalwijze’ groot blijft. Mijns inziens zou de ‘betalen’-knop altijd goed zichtbaar en duidelijk leesbaar moeten zijn.
-
Als ik naar bovenstaande punten kijk, denk ik dat het essentieel is dat het betalingsproces zo overzichtelijk en eenvoudig mogelijk moet zijn. Als knoppen niet goed gecentreerd of duidelijk zichtbaar zijn, kan dit het betaalgedrag verstoren – wat in de praktijk kan leiden tot vertraging van betalingen.
-
De meeste gebruikers doen tegenwoordig betalingen via mobiel. Dan is het extra belangrijk dat dit proces eenvoudig, visueel aantrekkelijk en intuïtief is. Een goede gebruikerservaring komt direct ten goede aan de conversie en klanttevredenheid.
Hopelijk kunnen jullie deze punten meenemen in de verdere ontwikkeling. Mocht ik hierin nog verder kunnen toelichten of meedenken, dan hoor ik het natuurlijk graag.
Met sportieve groet,
Hylke
Ik ben helaas ook niet tevreden over de nieuwe lay out op mobiel. Moet elke keer mijn telefoon draaien. Ik maak veel gebruik van mijn mobiel met Virtuagym en dan niet de app die ook op mijn mobiel staat maar via “internet” als een klant vraagt naar haar abonnement of als ik een abonnement wil pauzeren of leden op aanwezig willen zetten in de les.